Behandling
Uddannelse
Træning
Hovedmenu

Kundetilfredshed

TILFREDSHEDSUNDERSØGELSE Body SDS ønsker altid at forbedre kvaliteten af vores ydelse. Derfor har vi foretaget en tilfredshedsundersøgelse blandt vores klienter. Den seneste undersøgelsen er gennemført i november/december 2010. 934 vilkårlige kunder har deltaget, heriblandt 75% kvinder og 25% mænd.

KUNDETILFREDSHED – Statistikkerne taler for sig selv

TILFREDSHEDSUNDERSØGELSE

Body SDS ønsker altid at forbedre kvaliteten af vores ydelse. Derfor har vi foretaget en tilfredshedsundersøgelse blandt vores klienter. Den seneste undersøgelsen er gennemført i november/december 2010. 934 vilkårlige kunder har deltaget, heriblandt 75% kvinder og 25% mænd.

Fordelt på de mest populære problemer, hvor stor en procentdel af kunderne oplevede en forbedring?

rygproblemer - Kundetilfredshed

RYGPROBLEMER

90%

fodproblemer - Kundetilfredshed

FODPROBLEMER

88%

stressproblemer - Kundetilfredshed

STRESSPROBLEMER

92%

hofteproblemer - Kundetilfredshed

HOFTEPROBLEMER

90%

nakkeproblemer - Kundetilfredshed

NAKKEPROBLEMER

92%

arme-og-fingre - Kundetilfredshed

ARME OG FINGRE

86%

kontorskade - Kundetilfredshed

KONTORSKADE

86%

Sportsskade - Kundetilfredshed

SPORTSSKADE

88%

angstproblemer - Kundetilfredshed

ANGSTPROBLEMER

87%

knaeproblemer - Kundetilfredshed

KNÆPROBLEMER

92%

Hvor hurtigt oplevede kunderne en forbedring?

45%

Mærkede en forbedring efter bare én behandling.

31%

Mærkede en forbedring efter nogle få behandlinger.

8%

Mærkede en forbedring efter nogle måneder.

6%

Mærkede først en forbedring efter et længere forløb.

Hvor mange havde modtaget andre behandlingsformer før Body SDS – uden specifikke resultater?

52%

Havde opsøgt en Fysioterapeut

44%

Havde opsøgt en Kiropraktor

21%

Havde opsøgt en Psykolog